اصا دختره و غرورش :)
من هنوز نمردم ..㋡
هــےِ یـــو ُنفریـטּــِت نمیکنـَم ! فَقَط میگَـم פֿـבا ازَت بــگذرـﮧ ! بــعـבشَـم בَنـבه عقـب بـیـآב روت تـا قشَـــنــگ لـﮧ شـےِ
سه شنبه 10 تير 1393برچسب:,
[اصا دختره و غرورش :)]

 

✖  اولَویت اول خدامـﮧ / چون همیشـــــﮧ باهـــآمـﮧ /
  اولَویت دوم غرورمـــــﮧ / چـــون همه ی وجودمــــﮧ /  

 
 
✖عاقـــآ من / غــــــــرورم / دهن خودمو سِـــرویس كرده
تو كه دیگــــه جای خــود داری . . . .


نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت13:34---19 تير 1393
ما اپ میخایم یالا
پاسخ: باش اجی .. به زودی آپـــ میکنم :)


Amy
ساعت12:24---18 تير 1393
کــَم کــَم یــآدت هَــم دارد بــ خــیـــ ر مــیـشود

reza
ساعت16:58---12 تير 1393
بــــاز هـــــم خیال تــــو

مــــرا

“برداشــــت”

کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!


pooya
ساعت18:13---10 تير 1393
تلخ ترین قصه دنیاست
.
.
.
.
صبح تا شب بخندی اما شب تا صبح تنهایی سیگار بکشی....!


pooya
ساعت18:11---10 تير 1393
چشم
از این به بعد بهت سر میزم ؟؟

پاسخ: ببینیمو تعریــفـــ کنیــم :|:x


reza
ساعت12:06---22 خرداد 1393
هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم

به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت . . .


jigily
ساعت23:51---21 خرداد 1393

باز باران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم؟

نیک بنگر!

چه تفاوت دارد …


playful girl
ساعت15:38---21 خرداد 1393
liiiiiiiiiiiiiike

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
به خودم مربوطه ..